regeneracja przekładni kierowniczych

do wszystkich modeli i typów samochodów ciężarowych - dostawczych - osobowych. uwaga warto wiedzieć!!!

regeneracja przekładni kierowniczych

do wszystkich modeli i typów samochodów ciężarowych - dostawczych - osobowych. uwaga warto wiedzieć!!!

regeneracja przekładni kierowniczych

do wszystkich modeli i typów samochodów ciężarowych - dostawczych - osobowych. uwaga warto wiedzieć!!!

Regeneracja przekładni kierowniczych, ślimakowych, śrubowych i kolumn - auta ciężarowe

Najmocniejsza i najbardziej trwała przekładnia kierownicza stosowana w samochodach ciężarowych. Osiąga przebiegi często powyżej jednego miliona km. Naprawa jej wymaga dużego doświadczenia od strony regeneratora. Po naprawie przywraca się jej pełną sprawność.

 

Występuje klika typów i sposobów pracy rozdzielacza np: Mercedesy mają swoje przekładnie z oznaczeniem LS, pozostałe marki producentów przekładni kierowniczych to RBL, TRW, ZF. Każdy z tych typów różni się od siebie i wymaga innego podejścia do problematyki związanej z ich naprawą.

 

Tylko doświadczona firma jest w stanie wykonać te naprawy prawidłowo. Większość nowych firm przyjmując takie zlecenia nie do końca wie z czym ma do czynienia. Ich naprawy polegają na rozmontowaniu i wymianie uszczelnień oraz regulowaniu luzu międzyzębnego.

 

Tego typu przekładnie dzielimy na trzy typy zleceń:

 

- Przypadek pierwszy

Samo uszczelnienie tylko i wyłącznie na życzenie klienta, nie odpowiadamy za jej pracę. Jest to usługa najtańsza. Są to sytuacje kiedy zleceniodawca mówi wyraźnie, że przekładnia kierownicza prawidłowo pracuje, a tylko cieknie.

 

W skład tej usługi wchodzi konieczne rozmontowanie, mycie, czyszczenie, przygotowanie powierzchni do pracy uszczelniaczy, weryfikacja, montaż i regulacja luzu międzyzębnego. O wszystkich zauważonych usterkach i wadach informujemy klienta. Karta gwarancyjna z uwagami jest wydana klientowi, wraz z jego podpisem.

 

W przyszłości nie zostanie uwzględniona reklamacja na inne usterki niż szczelność. Patrz w cenniku: cenę za usługę - uszczelnienie.

 

- Przypadek drugi

Zlecenie na regenerację przekładni kierowniczej. Jest to sytuacja w której klient dostarcza przekładnię kierowniczą do ciężarówki i mówi: Proszę całą przejrzeć i zrobić wszystko co trzeba.

 

Ta usługa obejmuje takie czynności jak: w przypadku pierwszym, rozmontowanie, mycie, weryfikacja wszystkich części, przygotowanie powierzchni do pracy uszczelnień, wymiana wszystkich elementów eksploatacyjnych np: uszczelniacze, pierścienie dystybucyjne, patenty własne, sprawdzenie pracy rozdzielacza, kasowanie luzu poosiowego i międzyzębnego, czasami czyszczenie obudowy z rdzy i malowanie sprayem .

 

Po tej naprawie klient otrzymuje gwarancję na szczelność, a także na prawidłową pracę hydrauliki i luzy.

 

Usługa ta nie zawiera wymiany elementów głównych jak: obudowa, wałek pionowy, rozdzielacz, pokrywy z uszkodzonymi gniazdami na uszczelniacze, wałek zdawczy, ślimak, łożyska główne, gniazda boczne łożysk i uszczelniaczy armatury itp.

 

Podsumowując naprawa w tym wariancie zawiera w sobie wymianę wszystkich elementów zużytych eksploatacyjnie. Cena za tę usługę: patrz cennik - regeneracja

 

-Przypadek trzeci


Jest to regeneracja identyczna jak przypadek drugi z tym że zawiera w sobie dodatkową konieczność wymiany elementów głównych takich jak:

wałek pionowy, wałek poziomy zdawczy, obudowa, gniazda boczne łożysk, regeneracja pokryw np: uszkodzone gniazdo uszczelniacza pion, wymiana gniazd łożysk bocznych, regeneracja zaworu rozdzielacza. Te elementy są wyceniane indywidualnie, typowe naprawy - patrz cennik.

 

Wersja renowacja lub odbudowa.

Dotyczy to z reguły samochodów klasycznych lub retro. Zawiera w sobie często dorabianie indywidualnie części zawsze są te przekładnie piaskowane i profesjonalnie malowane na wybrany kolor.
Cena ustalana indywidualnie.

 

Siłowniki osi skrętnej.

Są to dodatkowe urządzenia hydrauliczne sterowane przez zawór rozdzielacza z przekładni kierowniczej. Urządzenie to skręca drugą oś w bardzo dużych ciężarówkach, wywrotkach i autobusach. Najczęstsze awarie: zużycie elementów uszczelniających, często też z powodu korozji tłoczyska. Może być utrudniona naprawa z powodu nierozbieralnej obudowy. W naszej firmie wykonujemy mimo wszystko ich naprawę.

Możliwość pozostawienia pojazdu lub przekładni kierowniczej do regeneracji po godzinach pracy.


Możliwość wykonania usługi regeneracji przekładni kierowniczej w ciągu jednego dnia.


Możliwość sprzedaży usługi regeneracji przekładni kierowniczej na tzw wymianę, czyli klient oddaje swoją przekładnię kierowniczą, a otrzymuje drugą po regeneracji


Gwarancja na usługę regeneracji przekładni kierowniczej 2 lata.


Nasze usługi świadczymy w siedzibie firmy - Mirków koło Wrocławia tel. 71 315 11 60 oraz wysyłkowo w tym regeneracja przekładni kierowniczych, regeneracja naprawa maglownic na terenie całego kraju w tym: Wrocław, Poznań, Wałbrzych, Łódź, Warszawa, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Szczecin, Kraków, Katowice, Kożuchów, Leszno, Mirków, Toruń, Bydgoszcz, Bielsko Biała, Zielona Góra, Kołobrzeg, Rzeszów, Białystok, Lublin, Grudziądz, Września, Gniezno

Kontakt z nami

55-095 MIRKÓW k/Wrocławia ul.Rzemieślnicza 15


+48 71 315 11 60

+48 501 241 947

automania@automania.com.pl